Tuesday, September 09, 2008

带屎。。

Today really 带屎。。

Nothing went smoothly today. Even during lunch 港姐 forgot to inform kitchen what we ordered. Then we reached there earliest but eat the latest.

Haven't build one cannot reach on time (not one but three or maybe four)...
Build already one got quality issues (not one but two)

Ok lar, relax. Jokes time.

「乳」字的解釋

一位小學老師正在向學生解釋「乳」字的含義:乳即是小的意思,比如乳鴿、乳豬等。
講解完後,老師要求小明用乳字造句。

小明:因為現在房價太高了,所以我家只能買得起 50 坪的乳房。
老師冒著冷汗說:「再造一個!」

小明:我年紀太小,連 一米 寬的乳溝都跳不過去!
老師冷汗如雨下說:「再造一個!」

小明:老師我真的想不出來了,我的乳頭都快想破了!

1 comment:

Chin Weng 茶先生 said...

环球小姐 and 带屎妹, hehehe, with 遮住我的"乳"嘴