Tuesday, August 26, 2008

恋空 ~ 哀伤恋物语 Koizora


I am reading 恋空 now. It is the famous 手机小说 in Japan.
The author 美嘉 claimed that this is based on her true story...
The story is about the love story between 美嘉 and 弘树. A very sad story. It has been made into a movie.


美嘉


弘树


序曲
如果那天,我没有遇见你。
我想,我就不会感到
如此痛苦、
如此悲伤、
如此难过、
如此令人悲从中来了。
但是,如果我没有遇见你。
我也不会知道
那么欢愉、
那么温柔、
那么相爱、
那么温暖、
那么幸福的心情了……
噙著泪水的我,
今天,依旧仰望著天空。
仰望著天空。






Finished 2 chapter. Will continue to read. Let me know if you are interested.

1 comment:

slinnic said...

Me! Me!