Thursday, December 11, 2008

Master & Angel

最近在玩 Master & Angel 的 game。

每个人都有一个天使。天使会在这两个礼拜照顾你,送你一些小礼物。而每个人也是某一个人的天使。两个礼拜后 Master 会送天使礼物来感谢天使这两个礼拜来的照顾。

我的天使终于开工了。不知道是谁,不过它托我老板把小礼物 pass 给我。

而我的 Master ler,我想是因为我的字太丑了。。她在看了我的小字条和小礼物后,居然觉得我是男的!!

=_= 要检讨一下了。。

人家讲如果是女孩子送的话应该会弄到很可爱,包装到很美酱,可是我和 DJ 的小礼物什么包装都没有 ler。我们都不够细心。。

我也要检讨一下我送给茶先生的小礼物了,因为没有包装。如果为什么会酱?我还有救吗?原来包装还是很重要的。

5 comments:

Chin Weng 茶先生 said...

Wondering why your angel is asking your boss to pass the gift to you. Haha, maybe is a guy and he feels paiseh.

Packaging for gift is not so important. The most important is the receiver understand your sincerity. At the end, the packaging paper still throw away, but your sincerity will keep in the heart of Receiver.

karenc 采茶女 said...

说得好 *~鼓掌~*

slinnic said...

XMM, 你的字真的很丑咯, 真的很不美。。。

karenc 采茶女 said...

DJ:都跟你讲是因为用 ballpen 的关系啦。

slinnic said...

pls post a blog and put both handwritting on blog... i believe...they will agree with me...kua kua kua kua...